Rolex Rolex
438
BLOG

AKTOR

Rolex Rolex Polityka Obserwuj notkę 7

 

- Cze stary!

- No cze, co tam?

- Nie mów, że nie słyszałeś?

- No co?

- Lipa wszystko!

- Że co lipa?

- No... Kaczor cały.

- Ta?

- No ta!

- A czemu, bo nie słyszałem?

- No tam aktor był!

- Ta?

- No!

- Ale jaja! To znaczy, że lipa!

- Patrz, kurna, co to ludzie dla kariery świństw nie narobią!

- No, a on znany był?

- No znany, stary, grał za komuny.

- Ale...

- No?

- Ale samolot się rozbił nie?

- No rozbił, ale widać, że to zplanowane było, jak był aktor.

- No ta, czyli dla kariery.

- I pieniędzy!

- No i władzy!

- I taki samolot Kaczor zniszczył, no!

- Tupolew!

- Porządna maszyna, nie jakieś chińskie podróby!

- No.

- Ty dobrze, że ja to obywatelstwo drugie mam.

- Ta?

- No ta.

- A jakie?

- Niemieckie.

- To powiedz po niemiecku.

- Jawol, danke szen.

- O jacie, nawet mówić umisz.

- No jak, a co ja kartofel jakiś jestem?

- No i całe szczęście, jak ta, bo byś u nas w firmie nie robił. Szef działu marketingu bez języków.

- No...

- No, no. Ja tam zawsze za tobą byłem, Rysiek, nie ma to tamto.

- Ta?

- No ta.

- To chodź na piwo, ja kupię.

- Przecie prohibicja jest, pogrzeb.

- No patrz, kurna, Kaczor. Taki to nic nie uszanuje.  

Rolex
O mnie Rolex

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka